Terug naar overzicht

Onze ondersteuning in deze bijzondere tijd

vrijdag 17 april 2020 - Corona treft ons nu allemaal. Voor de één betekent dit thuiswerken en weinig andere uitstapjes dan het supermarktbezoek of het uitlaten van de hond. De ander werkt nog steeds “buiten de deur”, al dan niet in een vitaal beroep. Maar het kan nog ingrijpender; wanneer je ziek bent of iemand in jouw omgeving dat is. De dag van vandaag heeft impact op ons allemaal. Er voor elkaar zijn is heel belangrijk, zeker in een tijd als deze, ook al moeten we allemaal afstand bewaren. Wij hopen, in het bijzonder nu, jullie te kunnen helpen met onze oplossingen, vakkennis en kunde.

Een hulpmiddel: snel het overzicht dat u juist nu nodig heeft
Het is niet ondenkbaar dat, orders geannuleerd (gaan) worden. We stellen ons voor dat u snel inzicht wilt hebben, op ieder gewenst moment. Binnen WinTree® zijn daarvoor diverse overzichten beschikbaar. Hulp bij het maken van dit soort overzichten is voor WinTree® klanten uiteraard beschikbaar. Neem contact met ons op via support@tsd.nl voor informatie voor het gebruik van deze overzichten.

Wij hopen u hiermee een tool te geven die u in deze bijzondere tijd helpt.

Foto’s maken met de WinTree
® App, soepel met extra App licenties

Veel klanten hebben behoefte aan het gebruik van foto’s. Mooie actuele “voorjaarsfoto’s” om producten te presenteren. Die behoefte is er altijd, maar wij zien de vraag nu zeer sterk toenemen. De WinTree® App helpt hier enorm bij en de behoefte aan meer App-licenties ontstaat. Extra kosten zijn op dit moment waarschijnlijk niet gewenst. Om dit “vraag en aanbod” bij elkaar te brengen, worden de extra App-licenties die u nu activeert pas per 1 juni in rekening gebracht (en alleen als u ze per 1 juni actief laat). Wanneer u de extra app-licenties snel activeert, kunt u dus een aantal weken gratis gebruik maken van deze licenties. Om uw foto’s snel in WinTree® te kunnen gebruiken, is vanzelfsprekend een handleiding beschikbaar voor klanten. 

Voor meer informatie over het gebruik van de foto functie in WinTree®? Mail dan naar support@tsd.nl.

We zijn er om te helpen

Onze softwarespecialisten, op hun eigen (thuis)werkplek, zijn er voor u. Misschien is dit een geschikt moment om begeleiding te krijgen van een consultant om u te helpen, bijvoorbeeld om mee te denken in meer efficiëntie bij het gebruik van uw WinTree® software. Of is dit het moment om (oude) maatwerk-reports om te laten zetten van Crystal Report naar de nieuwe Fast Report methode.

Heeft u ons advies nodig of wenst u wellicht een extra online training? Wij helpen u graag; in het bijzonder nu. In de komende periode, bieden wij u korting aan op de online training van maximaal 1 uur. 

Over onze werkplekken

Gelukkig zijn al onze mensen gezond en aan het werk. Hun thuiswerksituatie maakt het wel iets anders dan u gewend bent. Zo kan het zomaar zijn dat de achtergrondgeluiden tijdens telefoongesprekken anders zijn. Ook kunt u ervaren dat het doorverbinden van een telefoongesprek met één van onze medewerkers anders is. Iedereen maakt er het beste van, is er om de klanten te helpen en wij vragen uw begrip voor deze ietwat andere werkomstandigheden.

Een bijzondere tijd: sterkte

Het is een bijzondere tijd met vele uitdagingen. We merken het allemaal; in ons werk, tijdens de “gewone” basis privédingen en misschien zelfs wel in gezondheid. Neem contact met ons op als we kunnen helpen; met één van de oplossingen waarover we in dit bericht geschreven hebben of met iets anders binnen ons vakgebied. In dit geval bereikt u ons het snelst door een e-mail te sturen naar info@tsd.nl.


Wij wensen iedereen een goede gezondheid en veel sterkte in deze bijzondere tijd.


Uw TSD-team



Een hulpmiddel: snel het overzicht dat u juist nu nodig heeft

Het is niet ondenkbaar dat, orders geannuleerd (gaan) worden. We stellen ons voor dat u snel inzicht wilt hebben, op ieder gewenst moment. Binnen WinTree® zijn daarvoor diverse overzichten beschikbaar. Hulp bij het maken van dit soort overzichten is voor WinTree® klanten uiteraard beschikbaar. Neem contact met ons op via support@tsd.nl voor informatie voor het gebruik van deze overzichten.

Wij hopen u hiermee een tool te geven die u in deze bijzondere tijd helpt.

Foto’s maken met de WinTree
® App, soepel met extra App licenties

Veel klanten hebben behoefte aan het gebruik van foto’s. Mooie actuele “voorjaarsfoto’s” om producten te presenteren. Die behoefte is er altijd, maar wij zien de vraag nu zeer sterk toenemen. De WinTree® App helpt hier enorm bij en de behoefte aan meer App-licenties ontstaat. Extra kosten zijn op dit moment waarschijnlijk niet gewenst. Om dit “vraag en aanbod” bij elkaar te brengen, worden de extra App-licenties die u nu activeert pas per 1 juni in rekening gebracht (en alleen als u ze per 1 juni actief laat). Wanneer u de extra app-licenties snel activeert, kunt u dus een aantal weken gratis gebruik maken van deze licenties. Om uw foto’s snel in WinTree® te kunnen gebruiken, is vanzelfsprekend een handleiding beschikbaar voor klanten. 

Voor meer informatie over het gebruik van de foto functie in WinTree®? Mail dan naar support@tsd.nl


We zijn er om te helpen

Onze softwarespecialisten, op hun eigen (thuis)werkplek, zijn er voor u. Misschien is dit een geschikt moment om begeleiding te krijgen van een consultant om u te helpen, bijvoorbeeld om mee te denken in meer efficiëntie bij het gebruik van uw WinTree® software. Of is dit het moment om (oude) maatwerk-reports om te laten zetten van Crystal Report naar de nieuwe Fast Report methode.

Heeft u ons advies nodig of wenst u wellicht een extra online training? Wij helpen u graag; in het bijzonder nu. In de komende periode, tot 1 mei a.s. bieden wij u korting aan op de online training van maximaal 1 uur. 

Over onze werkplekken

Gelukkig zijn al onze mensen gezond en aan het werk. Hun thuiswerksituatie maakt het wel iets anders dan u gewend bent. Zo kan het zomaar zijn dat de achtergrondgeluiden tijdens telefoongesprekken anders zijn. Ook kunt u ervaren dat het doorverbinden van een telefoongesprek met één van onze medewerkers anders is. Iedereen maakt er het beste van, is er om de klanten te helpen en wij vragen uw begrip voor deze ietwat andere werkomstandigheden.


Een bijzondere tijd: sterkte

Het is een bijzondere tijd met vele uitdagingen. We merken het allemaal; in ons werk, tijdens de “gewone” basis privédingen en misschien zelfs wel in gezondheid. Neem contact met ons op als we kunnen helpen; met één van de oplossingen waarover we in dit bericht geschreven hebben of met iets anders binnen ons vakgebied. In dit geval bereikt u ons het snelst door een e-mail te sturen naar info@tsd.nl.

Wij wensen iedereen een goede gezondheid en veel sterkte in deze bijzondere tijd.

Uw TSD-team

Een hulpmiddel: snel het overzicht dat u juist nu nodig heeft

Het is niet ondenkbaar dat, orders geannuleerd (gaan) worden. We stellen ons voor dat u snel inzicht wilt hebben, op ieder gewenst moment. Binnen WinTree® zijn daarvoor diverse overzichten beschikbaar. Hulp bij het maken van dit soort overzichten is voor WinTree® klanten uiteraard beschikbaar. Neem contact met ons op via support@tsd.nl voor informatie voor het gebruik van deze overzichten.

Wij hopen u hiermee een tool te geven die u in deze bijzondere tijd helpt.

Foto’s maken met de WinTree
® App, soepel met extra App licenties

Veel klanten hebben behoefte aan het gebruik van foto’s. Mooie actuele “voorjaarsfoto’s” om producten te presenteren. Die behoefte is er altijd, maar wij zien de vraag nu zeer sterk toenemen. De WinTree® App helpt hier enorm bij en de behoefte aan meer App-licenties ontstaat. Extra kosten zijn op dit moment waarschijnlijk niet gewenst. Om dit “vraag en aanbod” bij elkaar te brengen, worden de extra App-licenties die u nu activeert pas per 1 juni in rekening gebracht (en alleen als u ze per 1 juni actief laat). Wanneer u de extra app-licenties snel activeert, kunt u dus een aantal weken gratis gebruik maken van deze licenties. Om uw foto’s snel in WinTree® te kunnen gebruiken, is vanzelfsprekend een handleiding beschikbaar voor klanten. 

Voor meer informatie over het gebruik van de foto functie in WinTree®? Mail dan naar support@tsd.nl


We zijn er om te helpen

Onze softwarespecialisten, op hun eigen (thuis)werkplek, zijn er voor u. Misschien is dit een geschikt moment om begeleiding te krijgen van een consultant om u te helpen, bijvoorbeeld om mee te denken in meer efficiëntie bij het gebruik van uw WinTree® software. Of is dit het moment om (oude) maatwerk-reports om te laten zetten van Crystal Report naar de nieuwe Fast Report methode.

Heeft u ons advies nodig of wenst u wellicht een extra online training? Wij helpen u graag; in het bijzonder nu. In de komende periode, tot 1 mei a.s. bieden wij u korting aan op de online training van maximaal 1 uur. 

Over onze werkplekken

Gelukkig zijn al onze mensen gezond en aan het werk. Hun thuiswerksituatie maakt het wel iets anders dan u gewend bent. Zo kan het zomaar zijn dat de achtergrondgeluiden tijdens telefoongesprekken anders zijn. Ook kunt u ervaren dat het doorverbinden van een telefoongesprek met één van onze medewerkers anders is. Iedereen maakt er het beste van, is er om de klanten te helpen en wij vragen uw begrip voor deze ietwat andere werkomstandigheden.


Een bijzondere tijd: sterkte

Het is een bijzondere tijd met vele uitdagingen. We merken het allemaal; in ons werk, tijdens de “gewone” basis privédingen en misschien zelfs wel in gezondheid. Neem contact met ons op als we kunnen helpen; met één van de oplossingen waarover we in dit bericht geschreven hebben of met iets anders binnen ons vakgebied. In dit geval bereikt u ons het snelst door een e-mail te sturen naar info@tsd.nl.

Wij wensen iedereen een goede gezondheid en veel sterkte in deze bijzondere tijd.

Uw TSD-team

Deel dit

Evenementen