Services

TSD helpdesk: de begeleidingsstaf voor topsporters

Klanten van TSD zijn stuk voor stuk topsporters. Bedrijven met individuele ambities die software zien als een instrument om hun doelen te bereiken. Daarbij worden de mogelijkheden van de software maximaal benut en grenzen worden continu verlegd. In dit gezonde spanningsveld tussen klant en TSD helpdesk worden de meest uiteenlopende vragen beantwoord, hindernissen genomen en fundamenten gelegd voor verdere ontwikkeling.

Snelle en soepele implementatie

TSD helpt u graag om de unieke eigenschappen en sterke punten van uw bedrijf optimaal te benutten. Afhankelijk van de bedrijfsgrootte en wensen stellen we een (totaal)oplossing voor met een bijbehorend implementatieplan. Hierin kunnen we - om de doorlooptijd van de implementatie te verkorten - in veel gevallen bestaande gegevens overnemen of een gevulde basis aanleveren. De juiste specialisten zorgen voor gebruikersondersteuning, opleidingen, implementatie en onderhoud van uw software. Zo kunnen uw medewerkers uitblinken in hún werk, ondersteund door de juiste IT-oplossing.

Deel dit

Trainingen van TSD

De voordelen op een rij:

  • Geen reistijd.
  • Vanaf uw eigen werkplek te volgen.
  • Eén onderwerp per keer.
  • Kort en krachtig: maximaal één uur.
  • Direct toepasbaar in uw eigen software.
  • Kostentechnisch zeer interessant: het levert u altijd meer op dan het kost.

Onze klanten