Support

Voor vragen en ondersteuning op het gebied van automatisering kunt u de TSD helpdesk benaderen per e-mail of per fax. De meeste vragen worden telefonisch opgelost.

Helpdesk

Als telefonische ondersteuning echter niet tot een oplossing leidt, kan de helpdeskmedewerker een verbinding tot stand brengen met uw systeem voor de online support. Deze verbinding kan door de TSD medewerker ook gebruikt worden om op afstand installaties uit te voeren, updates te plaatsen of een online demonstratie te geven.

De vragen die aan de medewerkers van de helpdesk van TSD worden gesteld, lopen steeds meer uiteen vanwege de intensieve ontwikkeling op het gebied van hardware en systeemsoftware. Door middel van zowel interne als externe scholing houden wij het kennisniveau van onze helpdeskmedewerkers op peil.

Voortgang projecten

Complexe en maatwerk werkzaamheden worden door TSD als project uitgevoerd. Bij een project is het van belang dat alle betrokken partijen op de hoogte zijn van de status en de voortgang van het project. Tijdens een project kunt u deze voortgang volgen via het TSD extranet.


Deel dit

Online trainingen

De voordelen op een rij:

  • Geen reistijd.
  • Vanaf uw eigen werkplek te volgen.
  • Eén onderwerp per keer.
  • Kort en krachtig: maximaal één uur.
  • Direct toepasbaar in uw eigen software.
  • Kostentechnisch zeer interessant: het levert u altijd meer op dan het kost.