Helpdesk op het juiste moment
Als u het even niet meer weet, helpen de supportspecialisten u verder. Zij zijn uw steun en toeverlaat bij vragen die u kunt hebben over de TSD producten: uw vangnet om u te helpen.
Onze supportspecialisten bieden ondersteuning bij storingen en/of gebruikersvragen. Stuur een verzoek in tot ondersteuning via de klantenportal MijnTSD waarbij u de vraag zo goed mogelijk beschrijft. Hoe concreter de omschrijving van een melding, hoe beter de aard en omvang direct kan worden ingeschat. Doormiddel van ons classificatiesysteem kunnen de softwarespecialisten gebruikers ondersteunen bij het gebruik van de software op het moment dat het belangrijk is.
De supportafdeling is, m.u.v. algemene feestdagen, geopend van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur Nederlandse tijd.
De voordelen van een helpdesk
- Snelle ondersteuning
- Stop met puzzelen, vraag om hulp
- Je kunt snel door
- Professionele supportspecialisten
Vraag voor de helpdesk?
Maak een support call aan via de klantenportal MijnTSD of gebruik het formulier.